اپل سفارش آیپد OLED را به سامسونگ و ال‌جی می‌دهد، بدون BOE در چشم

محصول پرچمدار تبلت اپل در سال مالی گذشته بیش از 70 میلیون دستگاه فروخته است. بین اکتبر تا دسامبر 2022، این شرکت شاهد فروش 9.4 میلیارد دلاری بود که نسبت به سال گذشته 28 درصد افزایش داشت.

گزارش‌ها حاکی از آن است که تبلت‌های آیپد پرو جدید پنل‌های کمی بزرگ‌تر خواهند داشت، اما هنوز نمی‌دانیم که آیا اندازه کلی دستگاه تغییر خواهد کرد یا خیر. نوع کوچکتر از 11 اینچ به 11.1 اینچ افزایش می یابد در حالی که نسخه 12.9 اینچی با صفحه نمایش 13.1 اینچی جایگزین می شود.

اپل OLED را برای iPad فقط از سامسونگ و ال‌جی سفارش می‌دهد، بدون BOE در چشم

معامله بین اپل و سازنده نمایشگر BOE هنوز در حال مذاکره است و عملاً سازنده چینی را حداقل برای فشار اولیه از بازی خارج می کند.

اپل OLED را برای iPad فقط از سامسونگ و ال‌جی سفارش می‌دهد، بدون BOE در چشم

با نگاهی به بخش نمایشگرهای OLED، سامسونگ و ال‌جی با هم 100 درصد از بازار را قبلا در اختیار داشتند، در حالی که اکنون با بیش از 80 درصد سهم بازار در صدر قرار دارند و بقیه بیشتر به چین اختصاص دارد. سازندگان کره ای هنوز “چهار تا شش سال جلوتر” از شرکت های چینی هستند و دولت محلی برای تجاری سازی دیجیتال در سال 2027 فشار می آورد که تقاضا برای OLED را بیش از پیش افزایش می دهد و در نتیجه از شرکت های همکار به ضرر رقبای خود در سراسر دریای زرد محافظت می کند. .

کانگ مین سو، تحلیلگر شرکت Omdia، اخیراً در اتاق بازرگانی کره صحبت کرد. آنها گفتند سازندگان کره ای مانند سامسونگ و ال جی به دلیل دستگاه های تاشو همچنان رهبران بلامنازع بازار OLED هستند. با این حال، آنها باید سابقه کسب و کار LCD را به خاطر بسپارند که چین بخش بزرگی از فروش را به دست آورد.

بخوان:   رندرهای لو رفته Google Pixel 7a گزینه های طراحی و رنگ را تایید می کنند

انتظار می‌رود اپل امسال از معرفی دستگاه‌های iPad Pro جدید خودداری کند و آنها را در اوایل سال 2024 وارد کند. بزرگترین تغییر تغییر از LCD به OLED خواهد بود و طبق گفته منابع کره‌ای، کوپرتینویی‌ها سفارش پنل‌ها را به سامسونگ خواهند داد. و ال جی

منبع 1منبع 2



منبع