سامسونگ در فروش گوشی های هوشمند خود به مشتریان سازمانی موفق شده است. به عنوان مثال، 740 هزار گلکسی XCover Pro که به والمارت فروخته بود، جایگزین اسکنرهای دستی و واکی تاکی در طبقه فروشگاه شد. اما اکنون یک دسته جدید در بین کاربران تجاری محبوبیت پیدا کرده است – تلفن های تاشو.
این شرکت فاش کرد که بین ژانویه و اکتبر سال جاری نسبت به مدت مشابه سال 2021، 105 درصد بیشتر از فروش گوشیهای تاشو به مشتریان سازمانی فروخته است. این احساس را داشته باشید که این گلکسی Z Fold4 است که برنده بزرگ است.
همه چیز مربوط به صفحه نمایش داخلی بزرگ است – متخصصان باید به داده ها از منابع متعدد نگاه کنند و همزمان چندین برنامه را به نمایش بگذارند. و بسیاری از این برنامهها از فرم فاکتور Z Fold4 پشتیبانی میکنند.
به عنوان مثال، Bloomberg Professional اپلیکیشنی است که توسط متخصصان سرمایه گذاری مانند معامله گران، تحلیلگران و مدیران پورتفولیو استفاده می شود. آنها میتوانند به سرعت از چت در بلومبرگ فوری بر روی صفحه نمایش به مشاهده اخبار، داستانها و دادههای بازار در زمان واقعی بر روی صفحه نمایش بزرگ داخلی بروند.
DocuSign همچنین در صنعت بسیار محبوب است – 24 شرکت از 25 شرکت برتر Fortune 500 از آن استفاده می کنند. این برنامه از اندروید 12L پشتیبانی می کند که برای نمایشگرهای بزرگتر و چند وظیفه ای بهینه شده است. حرفه ای ها می توانند یک سند را از سرویس گیرنده ایمیل به DocuSign بکشند و رها کنند، با S Pen امضا کنند و آن را به ایمیل برگردانند. حتی در حالت DeX نیز تجربه ای شبیه به رایانه شخصی وجود دارد.
سامسونگ با IBM iX، یک شریک طراحی تجربه در IBM Consulting همکاری کرد. این تیم با یک موسسه مالی پیشرو کار کرد تا تجربه تلفن همراه را کامل کند و به کاربران برنامه اجازه دهد داده ها را در حالت DeX یا با استفاده از S Pen مشاهده کنند و با آنها تعامل داشته باشند.
گوشی های هوشمند تاشو در بین کاربران عادی نیز مورد توجه قرار گرفته اند. طبق گفتههای سامسونگ، در سال جاری تعداد محمولههای تاشو در سراسر جهان به 16 میلیون نفر خواهد رسید (73 درصد نسبت به سال 2021 افزایش یافته است) و پیشبینی برای سال آینده 26 میلیون خواهد بود.