از دیگر پیشرفتهای آینده میتوان به یادآوری اینکه آیا برگه For You یا Following را انتخاب کردهاید و آسانتر کردن نشانکگذاری توییتها است.
برنامه های دیگری برای بهبود تجربه توییتر وجود دارد. به عنوان مثال، ماسک میگوید که در حال حاضر اکثر کاربران «توئیتهای شگفتانگیز» مردم کشورهای دیگر را از دست میدهند. مانع زبانی برطرف خواهد شد ترجمه و توصیه بهترین توییتها از مناطق دیگر (احتمالاً این به معنای ترجمه شده به انگلیسی است، ماسک وارد جزئیات نشده است).
همچنین، اشتراکی با قیمت بالاتر وجود خواهد داشت که امکان تبلیغات صفر را فراهم می کند
— ایلان ماسک (@elonmusk) 21 ژانویه 2023
یکی از اولین کارهایی که ایلان ماسک پس از کنترل توییتر انجام داد این بود که سیستم نشان را مجدداً فعال کرد و اشتراک 8 دلاری در ماه توییتر آبی را معرفی کرد (خوب، 11 دلار در ماه در iOS و Android به دلیل هزینه های فروشگاه برنامه). با این حال، نسخه فعلی Blue فقط تبلیغات را به نصف کاهش می دهد. ماسک در توییتی اعلام کرد که اشتراکی با قیمت بالاتر وجود خواهد داشت که به هیچ وجه تبلیغاتی نشان نخواهد داد.
چقدر هزینه دارد؟ فعلاً مشخص نیست، اما مدیرعامل در حال حاضر از نحوه کارکرد تبلیغات راضی نیست. او می گوید که آنها “بیش از حد مکرر” و “خیلی بزرگ” هستند. توییتر در هفته های آینده به هر دو موضوع رسیدگی خواهد کرد.