آخرین باری که توییتر سعی کرد ویدیو را ترکیب کند، شکست خورد. توییتر Fleets را در نوامبر 2020 راهاندازی کرد، فقط برای اینکه حدود 8 ماه بعد از آن خارج شد. با این اطلاعیه، به نظر نمیرسد توییتر در تلاش است تا استراتژی محتوای خود را تغییر دهد و به طور ناگهانی کاربران خود را وادار کند که ویدیوهای کوتاهمدت را مانند اینستاگرام منتشر کنند. به جای اینکه تمرکز خود را بر روی ویدیو تغییر دهد، فقط یافتن و تعامل با آنها را آسان تر می کند.
توییتر دوباره با ویدیو آزمایش میکند، ویدیوی اسکرول عمودی را آزمایش میکند
توییتر همچنین قرار است ویدیوهای بیشتری را در تب Explore برنامه نمایش دهد. کاربران یک چرخ فلک ویدیویی جدید همراه با توییتهای مورد علاقه را در زیر «ویدیوها برای شما» خواهند دید.
ما میخواهیم استفاده از خدمات ما را برای همه آسان کنیم که به بهترین نحو با نیازهایشان مطابقت دارد و ویدیوها بخش مهمی از آن است.
توییتر در وبلاگ رسمی خود اعلام کرد که راه جدیدی برای تجربه ویدیوها در TikTok ارائه خواهد کرد. نه، توییتر قرار نیست به همان روشی که IG با Reels یا YouTube با Shorts انجام داد، ویدیوهای کوتاه مانند TikTok را پخش کند. درعوض، تنها یک عنصر از ویدیوی فرم کوتاه را می گیرد که کشف محتوای ویدیویی در پلتفرم را آسان تر می کند.
نمایشگر رسانه ای همهجانبه طی چند روز آینده در اختیار کاربران iOS با استفاده از توییتر به زبان انگلیسی قرار خواهد گرفت. در همین حال، چرخ فلک ویدیویی در تب Explore اکنون به زبان انگلیسی در دسترس کاربران اندروید و iOS است.
توییتر یک «نمایشگر رسانه ای همهجانبه» را معرفی می کند که ویدیوها را در نمای تمام صفحه جدید پخش می کند. این به سادگی با ضربه زدن/گسترش یک ویدیو از توییت قابل دسترسی خواهد بود. اگر کاربران بخواهند محتوای بصری بیشتری پیدا کنند، میتوانند از هر ویدیویی به سمت بالا بکشند. خارج شدن از نما، شما را به فید توییتر خود بازمی گرداند.