سال گذشته سامسونگ برنامه خود تعمیری خود را با مشارکت iFixit اعلام کرد که در ماه اوت در ایالات متحده با پشتیبانی از هفت دستگاه آغاز شد: پرچمداران گلکسی S20 و S21 (بدون مدل های FE) و Galaxy Tab S7+. امروز، این شرکت پنج دستگاه جدید را به برنامه اضافه می کند.
Galaxy S22، Galaxy S22+ و Galaxy S22 Ultra اکنون پوشیده شدهاند، دارندگان میتوانند مجموعههای نمایشگر جایگزین، پنلهای پشتی و پورتهای شارژ را برای آنها دریافت کنند. S22 در آستانه 1 سالگی است و گارانتی ایالات متحده آن در حال اتمام است (مگر اینکه محافظ اضافی با Samsung Care+ خریداری کرده باشید).
نگاهی سریع به قیمتها نشان میدهد که درگاه شارژ 67 دلار قیمت دارد، همانطور که پنل شیشهای عقب نیز قیمت دارد. توجه داشته باشید که این بسته نه تنها شامل بخش جایگزین، بلکه شامل تمام ابزارهایی است که شما نیاز دارید.
قیمت نمایشگرها متفاوت است – نمایشگر جدید Galaxy S22 167 دلار، S22+ 190 دلار، صفحه نمایش S22 Ultra 240 دلار است.
علاوه بر گوشیهای هوشمند، سامسونگ دو لپتاپ را به برنامه خود تعمیری اضافه کرد: گلکسی بوک پرو 15 اینچی و گلکسی بوک پرو 360 15 اینچی. هفت جزء موجود است: جلوی کیس، قاب پشتی، نمایشگر، باتری، پد لمسی، کلید پاور با اثرانگشت خوان و پایه لاستیکی.
کیت های خود تعمیر برای دستگاه های Galaxy S22 و Galaxy Book Pro از امروز برای خرید در ایالات متحده در دسترس هستند. iFixit دارای راهنمای دقیق جداسازی قطعات است، این صفحه دارای جزئیات مربوطه
«برنامه Self-Repair فراتر از انتظارات ما بوده است و ما یک پیام قوی می شنویم: مردم مدل های بیشتری می خواهند. مشتریان سازمانی به ویژه به ما گفتند که به راه حل هایی برای رایانه های شخصی نیاز دارند. مردم میخواهند از دستگاههای خود بهره بیشتری ببرند و به محصولات بادوام و ماندگار نیاز دارند. سامسونگ متعهد به ارائه گزینه های Care است که نیازهای آنها را برآورده می کند. مارک ویلیامز، معاون خدمات مشتری در سامسونگ الکترونیکس آمریکا گفت: