نظر شما در مورد گارانتی تمدید شده ارائه شده توسط شیائومی هند چیست؟ لطفا در زیر نظر دهید!
در یکی از اسناد رسمی شیائومی اشاره شده است که چه مشکلاتی در یک مدل خاص وجود دارد. Redmi Note 10 Pro و پرو مکس مدل ها از الف رنج می برند رابط کاربری سیستم شکسته و غیر کاربردی دوربین های جلو، در حالی که POCO X3 Pro با مشکلاتی مواجه است روشن کردن. این سه گوشی با مشکلات سخت افزاری مواجه می شوند.
سند رسمی شیائومی در مورد دستگاه های با گارانتی تمدید شده
مشکل از Mi 11 Ultra شروع می شود وای فای اتصال کاربران Mi 11 Ultra مشکلاتی را در مورد اتصال وای فای و مادربرد گزارش کرده اند. در ادامه، کاربران می توانند از برنامه جدید شیائومی استفاده کنند که دوره گارانتی را از 1 سال به سال افزایش می دهد. 2 سال.
شیائومی یک برند بسیار محبوب در هند است، اگرچه به وضوح مشخص است که برخی از مدلها از نقصها رنج میبرند، شیائومی اعلام کرد که چندین مدل با مشکلات مزمن در جلسه Mi Fan که اخیراً برگزار شد دارای گارانتی تمدید شده خواهند بود.
گارانتی تمدید شده برای گوشی های هوشمند شیائومی
اگر هر یک از این چهار گوشی را دارید و در هند زندگی می کنید، اکنون می توانید به راحتی گوشی خود را حتی در صورت خرابی سخت افزار تعمیر کنید. با این حال، شایان ذکر است که وجود مسائل مزمن منحصراً در دستگاه های فروخته شده در هند باعث پرس و جو می شود شیائومی به طور بالقوه می تواند مبادلات دستگاه را با مدل هایی ارائه دهد که با مشکلات مزمن مواجه نیستند، اما در حال حاضر، به نظر می رسد که آنها فقط بر روی خدمات تعمیر تمرکز کرده اند.
توجه به این نکته مهم است که همه مدلهای شیائومی عیوب مزمن را تجربه نمیکنند، بنابراین این شرکت قبلاً برنامه گارانتی طولانیتری را برای چندین گوشی هوشمند شیائومی آغاز کرده است. مشتریان در هند اکنون این فرصت را خواهند داشت که از گارانتی تمدید شده برای چهار مدل مختلف گوشی شیائومی بهره مند شوند: Mi 11 Ultra، Redmi Note 10 Pro Max، Redmi Note 10 Pro و POCO X3 Pro.