نتایج سالانه شیائومی 2022 فراتر از تخمین های بازار!

گزارش تجزیه و تحلیل مهمی در مورد نتایج سالانه شیائومی 2022 به اشتراک گذاشته شد، مقاله منتشر شده توسط شیائومی حاوی توضیحات بسیار مهمی است. بازار پیشرو با محصولات نوآورانه خود در هر زمینه، عملکرد مالی سالانه شیائومی در سال 2022 بالاتر از حد انتظار است، سود خالص به 8.5 میلیارد ین رسید. در بحبوحه بحران‌های جهانی در سال 2022، شیائومی با بهبود مستمر کارایی خود با حرکت‌های استراتژیک قوی خود به درآمد کلی 280 میلیارد ین دست یافت.

شیائومی از بحران های جهانی حتی قوی تر بیرون می آید

طبق گزارش Canalys، شیائومی جایگاه سوم خود را در بازار جهانی گوشی های هوشمند با فروش 150.5 میلیون دستگاه در سال 2022 حفظ کرد. سهم بازار شیائومی در عرضه گوشی های هوشمند در سال 2022 در بین 3 و 5 برتر در 54 کشور/منطقه قرار گرفت.

علاوه بر این، زیر نام تجاری Redmi همچنان به تقویت موقعیت خود در بازار انبوه ادامه می دهد. در دسامبر 2022، Redmi سری Redmi K60 را عرضه کرد، اولین مدل خود با فناوری شارژ بی‌سیم. کل سری Redmi K60 از چیپست های پرچمدار اسنپدراگون پشتیبانی می کند و در 5 دقیقه اول عرضه، بیش از 300000 دستگاه فروخته است.

همچنین، عرضه جهانی گوشی های هوشمند در سراسر جهان تحت تاثیر بحران های جهانی قرار گرفته است. با این حال، شیائومی با داشتن ساختار فروش و بازاریابی عالی توانسته است به طور موثری کسب و کار خود را از ریسک های بازار واحد جدا کند. در نتیجه، رقابت بلندمدت و پایدار خود را با ثبت درآمد 167.2 میلیارد ین سال به سال نشان داد. میانگین قیمت فروش گوشی های هوشمند آن برای چهار سال متوالی افزایش یافته و به 1111 ین رسیده است.

بخوان:   قیمت موتورولا Razr 2022 برای اروپا بیشتر از Galaxy Z Flip4 است

شیائومی با عرضه چندین مدل با همکاری لایکا، هم حجم فروش و هم شهرت خود را افزایش داده است. اولین سری پرفروش‌های شیائومی 13 با استقبال خوبی در بازار مواجه شده است. در چین، سری 13 شیائومی به مدت 7 هفته متوالی به سهم شماره 1 بازار گوشی های هوشمند در میان فروشندگان اندروید در بخش قیمت 4000 تا 6000 ین دست یافت.

علاوه بر این، شیائومی در رویداد MWC 2023 خود چندین پیشرفت فناوری جدید هیجان انگیز را اعلام کرده است، از جمله فناوری شارژ سریع سیمی 300 واتی، فناوری باتری حالت جامد و Xiaomi Wireless AR Glass Discovery Edition. به طور خلاصه، شیائومی همچنان به رشد مالی خود ادامه خواهد داد، زیرا تلاش می کند محصولات جدید و نوآوری ایجاد کند. شما می توانید در مورد تحقیق بیشتر بدانید اینجا. در ادامه با ما همراه باشید.



منبع