Titan با 2% سهم بازار در جایگاه ششم قرار دارد و Realme در رتبه هفتم قرار دارد. اپل در رتبه هشتم قرار دارد و واچ سری 7 با حدود 250000 فروش در سه ماهه دوم پرفروش ترین ساعت آن است. Pebble در جایگاه نهم قرار دارد در حالی که OnePlus به لطف ساعت محبوب OnePlus خود که در گروه قیمت 10,000 تا 15,000 INR پیشتاز بود، فهرست ده نفر برتر را تکمیل می کند.
تحلیلگران کنترپوینت انتظار دارند که بازار ساعتهای هوشمند هندی با سه جایگاه برتر در سه ماهههای آینده به شدت رقابتی باقی بماند.
Fire-Bott از نظر سهم بازار با 28٪ پیشرو بود و از رقبای boAt و Noise در طول سال گذشته پیشی گرفت. این برند فروش آنلاین قوی خود را حفظ کرد و همچنین حضور آفلاین خود را برای دسترسی به مصرف کنندگان بیشتر گسترش داد. Fire-Bolt همچنین بیشترین عرضه محصولات را در سه ماهه دوم داشت و از نظر ارسال آفلاین اولین بود.
بازار ساعتهای هوشمند در هند رکوردشکنی سه ماهه دوم را با افزایش چهار برابری محمولهها در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته تجربه کرد. تحقیق متقابل گزارش. تقاضای فزاینده برای ساعتهای هوشمند ناشی از تقاضای قوی مصرفکننده و راهاندازیهای متعدد با مشخصات بالا است و برندها به رشد حضور آنلاین و آفلاین خود ادامه میدهند. رکورد یک سوم کل ساعت های هوشمند به صورت آفلاین فروخته شد. در مجموع 50 مدل ساعت هوشمند جدید در طول این دوره عرضه شد و نیمی از کل فروش در رده قیمتی زیر 3500 INR (44 دلار) بود.