به گفته کمیسیون رقابت ایتالیا، سازنده گوشی های هوشمند مشکل اصلی دستگاه های مختلف را برطرف نمی کند. گارانتی همچنان در این گوشی ها معتبر است. با این حال، زمانی که محصول دارای خراش یا ایرادات کوچک دیگری باشد، سازنده دستگاه را برای تعمیر خودداری می کند. در ایتالیا، شیائومی اخیراً نزدیک به 3.2 میلیون یورو جریمه شده است.
شیائومی اخیراً توسط مقامات محلی ایتالیا 3.2 میلیون یورو (3.234 میلیون دلار) جریمه شده است.
شیائومی با رسانه ها صحبت کرد و این شرکت ادعا می کند که از تصمیم سازمان رقابت ایتالیا (AGCM) آگاه است. در نتیجه در حال بررسی علت هستند.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شیائومی، لی جون، در تلاشی بزرگتر برای تقویت قابلیت های تحقیق و توسعه و بررسی فناوری های جدید، در اوایل این ماه اظهار داشت که این شرکت انتظار دارد طی پنج سال آینده بیش از 100 میلیارد یوان در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری کند.
اخبار
شیائومی در بیانیهای به رسانههای محلی گفت که از این تصمیم آگاه بوده و در حال بررسی دلایل آن است. این شرکت مجدداً تأیید کرد که همیشه تجارت خود را به روشی قانونی و مطابق با کلیه قوانین و مقررات محلی قابل اجرا انجام داده است. بر اساس این بیانیه، این شرکت به ارائه بهترین خدمات پس از فروش به هر مشتری اختصاص دارد.
“ما تکرار می کنیم که شیائومی ایتالیا همیشه به عملیات قانونی و منطبق پایبند بوده و از قوانین و مقررات مربوطه محل کسب و کار تبعیت می کند.. ما متعهد هستیم که بهترین تجربه ممکن را در زمینه خدمات پس از فروش برای هر کاربر ایتالیایی فراهم کنیم.»
لطفا نظرات خود را در نظرات با ما در میان بگذارید!
این بیانیه توسط سازمان رقابت ایتالیا (AGCM) در روز جمعه منتشر شد.
در اینجا واکنش شیائوم ایتالیا به جریمه 3.2 میلیون یورویی سازمان رقابت ایتالیا را مشاهده می کنید