بر اساس آخرین کانال ها گزارش، در مجموع 36.4 میلیون گوشی هوشمند در دوره آوریل تا ژوئن در هند ارسال شده است. این رقم نشان دهنده کاهش پنج درصدی نسبت به 38 میلیون دستگاه در سه ماهه اول است. این سومین سه ماهه متوالی کاهش محموله ها است.
فروشندگان چینی 76 درصد از کل محموله های گوشی های هوشمند در هند را در این دوره به خود اختصاص دادند و شیائومی با 7 میلیون محموله و سهم بازار 19 درصد پیشتاز بود. سامسونگ 6.7 میلیون دستگاه فروخته و از نظر سهم بازار با 18 درصد در جایگاه دوم قرار گرفت. ریلمی که 6.1 میلیون محموله و 17 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده بود، سه رتبه برتر را تکمیل کرد. دو برند دیگر در این پنج برند برتر vivo (6 میلیون محموله) و Oppo (5.5 میلیون) با 16% و 15% سهم بازار بودند.
فروش گوشی های هوشمند هندی و رشد سالانه | |||||
فروشنده | محموله های سه ماهه دوم 2022 (میلیون) | سهم بازار سه ماهه دوم 2022 | محموله های سه ماهه دوم 2021 (میلیون) | سهم بازار سه ماهه دوم 2021 | رشد سالانه |
شیائومی | 7.0 | 19% | 9.5 | 29% | -26٪ |
سامسونگ | 6.7 | 18% | 5.5 | 17% | +23٪ |
من واقعی | 6.1 | 17% | 4.9 | 15% | +22٪ |
داخل بدن | 6.0 | 16% | 5.4 | 17% | +10% |
اوپو | 5.5 | 15% | 4.3 | 13% | +26٪ |
دیگران | 5.1 | 14% | 3.0 | 9% | +73٪ |
جمع | 36.4 | 100% | 32.6 | 100% | +12% |
توجه: درصدها به دلیل گرد کردن ممکن است تا 100٪ اضافه نشوند منبع: تجزیه و تحلیل تلفن های هوشمند Canalys (محموله های فروش)، جولای 2022 |