Canalys: پوشیدنی ها در سه ماهه دوم به رشد بازگشتند، باندهای هوشمند جایگاه خود را از دست دادند

اپل با فروش 8.4 میلیون ساعت یا 26.4 درصد از بازار، بیشترین سهم را از آن خود کرد. سامسونگ با فروش 2.8 میلیون دستگاه از هواوی در رتبه دوم قرار دارد، در حالی که هواوی با 2.6 میلیون دستگاه عرضه شده است.

نویز محلی هند افزایش عظیمی 382 درصدی در محموله ها به دست آورد که مجموعاً 1.8 میلیون نفر است. Noise، Fire-Bott و boat موفقیت های مکرری پیدا کرده اند و به حدود 1 میلیون محموله در هر سه ماهه دست یافته اند.

Canalys: پوشیدنی ها در سه ماهه دوم به مسیرهای برنده بازگشتند، باندهای هوشمند نه چندان زیاد

منبع



منبع

باندهای هوشمند پایه با کاهش 35.5 درصدی در فروش مواجه شدند.

Canalys: پوشیدنی ها در سه ماهه دوم به مسیرهای برنده بازگشتند، باندهای هوشمند نه چندان زیاد

مجموع محموله های جهانی پوشیدنی های هوشمند – باندهای پایه و ساعت های هوشمند – به 41.7 میلیون دستگاه رسید. از این میان، ساعت‌های پایه 46.6 درصد افزایش در محموله‌ها ثبت کردند، در حالی که ساعت‌های هوشمند (آنهایی که برنامه دارند) 9.3 درصد افزایش را کسب کردند.

بر اساس گزارش تازه گردآوری شده Canalys، بازار جهانی پوشیدنی هوشمند در سه ماهه دوم سال 2022 نسبت به سه ماهه اول 2 درصد افزایش را ثبت کرده است.

این افزایش فروش به هند کمک کرد تا بالاترین سهم بازار خود را ثبت کند و در سه ماهه دوم 2022 با 15 درصد به بزرگترین بازار جهان تبدیل شود.

Canalys: پوشیدنی ها در سه ماهه دوم به مسیرهای برنده بازگشتند، باندهای هوشمند نه چندان زیاد