Counterpoint: Honor در سه ماهه اول 2023 شاهد رشد چشمگیری در فروش گوشی های هوشمند بود

با نگاهی به آینده، تحلیلگران کانترپوینت ریسرچ بر این باورند که Honor آماده است تا موقعیت خود را در بازارهای کلیدی بیشتری در مناطق فوق الذکر افزایش دهد و همچنین شتاب بیشتری به دست آورد و توزیع را در کانال های خرده فروشی و اپراتور تلفن همراه افزایش دهد. ارقام رشد آینده احتمالاً در مقایسه با ارزش‌های فعلی کاهش می‌یابد، اما انتظار می‌رود Honor افزایش ثابتی را در محموله‌ها در بازارهای کلیدی خود حفظ کند.


به رشد سالانه حمل و نقل منطقه ای احترام بگذارید

به رشد سالانه حمل و نقل منطقه ای احترام بگذارید

Honor همچنین با رشد سالانه 500 درصدی در حمل و نقل، رشد فوق العاده ای را در منطقه خاورمیانه و آفریقا تجربه کرد. آنر در حال حاضر یکی از پنج برند برتر از نظر حمل و نقل در سراسر امارات، عربستان سعودی و عراق است.

در حالی که فروش جهانی گوشی های هوشمند همچنان رو به کاهش است، آنر شاهد رشد چشمگیر در چندین بازار کلیدی از جمله اروپا، خاورمیانه، آفریقا و آمریکای لاتین بود. بر اساس داده ها از تحقیق متقابل، گسترش تهاجمی Honor در اروپا شاهد رشد سالانه 400 درصدی در محموله ها بود که در حال حاضر برای سایر برندهای منطقه غیرممکن است.

لازم به ذکر است که Honor تنها در نوامبر سال 2020 از هواوی جدا شد و در اکتبر 2021 به عنوان یک برند مستقل در اروپا بازگشت.

سری های میان رده Honor 50 و Honor 70 آنر به عنوان محرک های اصلی رشد در طول سال 2022 و امسال عمل کردند. علاوه بر این، سری آنر ایکس با قیمت مناسب در سرتاسر ایتالیا و اروپای شرقی نیز نامی برای خود دست و پا کرده است. سری شاخص Magic در بازارهای اروپای غربی تقاضای خوبی داشت.

بخوان:   نسخه بتا اندروید 14 اکنون برای 9 گوشی هوشمند از شیائومی، ریلمی، ویوو و Nothing در دسترس است.


تجزیه پورتفولیو Honor در اروپا

تجزیه پورتفولیو Honor در اروپا

آمریکای لاتین با 700 درصد افزایش نسبت به سال گذشته، قوی ترین منطقه برای Honor از نظر محموله در سه ماهه اول بود. محموله های آنر در مقایسه با سه ماهه چهارم سال 2022 بیش از سه برابر شد و این شرکت در تمام بازارهای کلیدی منطقه از جمله ورود به پنج بازار برتر در کلمبیا و پرو در کنار محموله های فراوان در پاناما و گواتمالا، شاهد رشد خوبی بود.

منبع



منبع