IDC: بازار پوشیدنی هند در سه ماهه اول 80.9 درصد رشد کرد

تنها مچ بند پوشیدنی هوشمند با کاهش تقریباً 87 درصدی در محموله ها – از 259 میلیون به تنها 34 میلیون دستگاه کاهش یافته است.

بازار پوشیدنی های هوشمند هند در سه ماهه اول سال 2023 نسبت به سال گذشته افزایش 80.9 درصدی در محموله ها به دست آورد.

بر اساس اعداد IDC، boAt با 25.6 درصد بیشترین سهم را پس از آن که بیش از دوبرابر محموله ها در سال بود، داشت. بولت با 12.4 درصد از بازار پوشیدنی ها در رتبه دوم قرار دارد و پس از آن Noise با 11.9 درصد، Boult Audio با 9.3 درصد و Oppo (از جمله OnePlus) با تنها 4.7 درصد قرار دارند.

منبع



منبع

بر اساس گزارش IDC، بیش از 25 میلیون دستگاه پوشیدنی در ماه های ژانویه تا مارس در هند ارسال شده است – یک پیشرفت بزرگ در مقایسه با سال گذشته، اما به لطف Q422 یکپارچه، نسبت به سه ماهه دیگر یکنواخت است.

ساعت‌های هوشمند افزایشی نزدیک به 180 درصد در محموله‌ها داشتند که ساعت‌های هوشمند پایه 98 درصد از کل بخش را به خود اختصاص دادند. همچنین لباس‌های گوش نسبت به سال گذشته ۴۸.۵ درصد رشد کردند و هدفون‌های TWS تقریباً ۶۴ درصد را اشغال کردند.

IDC: بازار پوشیدنی هند در سه ماهه اول 80.9 درصد رشد کرد

بخوان:   انتظار می رود vivo X Fold S به زودی با مشخصات ارتقا یافته عرضه شود